donderdag 9 februari 2012

Vrijdag 10 februari 2012. Dit is mijn eerste bericht. Zeg maar: een test. Ik moet deze wijze van communiceren nog leren en al doende leert men. Met vallen en opstaan. En ... nooit te oud om te leren.

Jullie zullen allemaal benieuwd zijn naar mijn eerste wedervaren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de winter in België al niet meer mis. Is besef het eigenlijk niet dat het daar koud is, want hier is het overdag al behoorlijk warm: tot naar de dertig graden toe.

Ik heb twee berichten klaargemaakt die ik eigenlijk als eerste berichten wilde versturen: eentje over wat soort werk me hier te wachten staat en eentje om wat te vertellen waarom ik dit nu doe. Die zal ik dus later posten. De foto hieronder is genomen door de organisatie waar ik nu verblijf: Gonoshasthaya Kendra, kortweg GK - en dat staat voor geneeskunde voor het volk. GK zal ik later nog uitgebreider kunnen voorstellen.

Medical Camp GK - Januari 2012
Op deze blog heb ik - eigenlijk heeft Nele van WS dat gedaan; bedankt Nele - al wat foto's gezet die via beelden proberen de sfeer en het werk van Azië op te roepen. Bij mijn berichten zal ik in de toekomst proberen telkens voldoende illustratie te zetten.

Deze blog werkt zoals iedere andere blog. Je leest het of niet en je reageert of niet. Het staat jullie dus vrij er een actieve blog van te maken of niet. Ik beloof in ieder geval regelmatig info te posten. Al zal dat in het begin wat meer zijn dan achteraf omdat in he begin alles nog nieuw is er er dus een heleboal zal te vertellen zijn. ik verwittig alle mensen waarvan ik een email adres heb. Maar je mag mijn blog natuurlijk ook aan andere mensen doorsturen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Ziezo. tot hier dus het eerste bericht. Benieuwd of het tot bij jullie geraakt.

3 opmerkingen:

  1. Dag Jef
    Met heel veel belangstelling zullen we je wedervaren volgen! Fijn dat dat via deze blog kan. Vele groetjes aan de mensen van GK, speciaal aan Dr. Kadir.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola amigo,
    heerlijk om zo jouw engagement te kunnen volgen. Ik heb jouw blog al bij mijn favorieten gezet. Het zal niet makkelijk zijn om overal te bloggen, maar ik kijk er naar uit!
    Veel arbeidsvreugde nog, ook van Marina
    Slukes
    Trudo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Jef,
    Ik heb zojuist met veel belangstelling je blog gelezen , en zie er al naar uit om het vervolg van het verhaal binnen te krijgen.
    Veel succes in alles wat je onderneemt!!
    Els Vanhoudt

    BeantwoordenVerwijderen